Sain  Lilalta tämän tunnustuksen, ja nyt minun pitäisi kertoa kahdeksan asiaa itsestäni.

                                 

1. Minulle perhe on sekä paras että pahin, riippuu tilanteesta ja mielialastani joka vaihtelee yhtä nopeasti, kuin tuuliviiri muuttaa suuntaa.

2. Harrastukset on minulle tosi tärkeitä kiireisen työn vastapainoksi, ja niitä haalinkin niin paljon itselleni, että olen välillä melkein stressata niitten kanssa.

3. Eläimet  on minusta niiin ihania että, minulla olisi eläintarha kotona, jos ei tuo isäntä olisi eri mieltä asiasta.

4. Kesälomalla on päästävä mökkeilemään, jotta pääsee pois kotiympyröistä ja ehkä suon itselleni vähän aikaa myös levähtää.

5. Olen kova siivoamaan ja järjestelemään paikkoja kuntoon kotona ja työssä, lika ja sekasotku saavat minut huonolle tuulelle.

6. Seuraan jääkiekkoa ja fanitan Jokereita.

7. Kesällä ja syksyllä keittelen kaapit täyteen hilloja ja mehuja. Hillosta en itse pidä, mutta perhe rakastaa niitä ja syö ne talven aikana, jotta saan taas keitellä lisää. Siis keittelen niitä mielelläni. Itselleni pakastan marjat kokonaisina.

8. Jotta voin keitellä niitä hilloja niin saan myös käydä metsässä kävelyllä ja poimia marjoja sangot täyteen, sillä metsä on minusta niin ihana paikka.

Tässähän oli nyt jotain tunnustuksia itsestäni, tämä pitäisi taas pistää eteenpäin joten uhreiksi valitsen:

ZAKUSKA-PÖYDÄN

SÄHELLYS

KABACMA

Tässä oli keksimäni, koska tämä näkyy jo tosi monissa blogeissa olevankin.

Huomenissa taas niitä aloituksia.